Atunci când vorbim de participarea la un eveniment expozițional, aplicarea principiilor psihologiei vânzărilor te poate ajuta să creezi o experiență captivantă și să convingi clienții să...
Fiecare agent de vânzări poate trece printr-o perioadă dificilă la un moment dat. Să începi un job nou este întotdeauna un moment entuziasmant. Ești dornic să închizi noi afaceri, îți place compania...
Una dintre cele mai bune modalități de a înțelege AI-ul generativ este să îl privim ca pe un instrument de productivitate. Adoptarea AI-ului nu înseamnă înlocuirea echipei de vânzări cu roboți, ci...
În continuare aș vrea să îți prezint 5 greșeli comune pe care s-ar putea să le faci atunci când discuți cu un potențial client.
Pui întrebări de bază în faza de descoperire Un aspect des...
În lumea vânzărilor, prospectarea este adesea cheia către succes. Cu toate acestea, abordarea corectă poate face diferența între a avea un flux constant de clienți potențiali și a lupta pentru a găsi...
Echipa ta de vânzări nu are timp pentru obstacole în ceea ce privește eficiența într-un mediu concurențial și rapid. Chiar dacă ai definit profilul ideal al clientului și ai creat o listă țintită de...
Mulți specialiști în marketing sunt de acord că o rată bună de conversie este undeva între 2% și 5%. Dar ce se întâmplă cu rata de conversie de la vizitator la lead (rata de conversie a traficului)?...
Treci printr-o lună de vânzări dificilă? Am trecut cu toții prin asta. Nimeni nu răspunde la telefon și la e-mailuri, și pare că potențialii clienți dispar de pe fața Pământului. Doar două zile până...
Vânzătorii excepționali nu se diferențiază de ceilalți doar făcând ceea ce fac toți ceilalți și sperând la cel mai bun rezultat. Ei depășesc așteptările și nu poți face asta dacă te bazezi exclusiv...
Agenții de vânzări de top au succes pentru că acordă atenție detaliilor. Ei investighează pentru a identifica problemele, îi ajută pe potențialii lor clienți și conduc convorbirile de vânzare cu...
Participarea la un eveniment expozițional poate fi o oportunitate valoroasă de a aduna lead-uri calificate și de a-ți promova afacerea. Cu toate acestea, succesul nu se oprește la standul...
Participarea la expoziții și târguri este o oportunitate valoroasă pentru afaceri de a-și prezenta produsele și serviciile în fața unui public relevant. Cu toate acestea, succesul unei astfel de...
În lumea vânzărilor, abordarea pe care o alegi poate avea un impact semnificativ asupra succesului tău. În timp ce tactici tradiționale agresive pot aduce rezultate rapide, abordarea mai subtilă și...
În ultimul articol de blog am prezentat 3 metode eficiente pe care trebuie să le pui în aplicare pentru a genera lead-uri în vânzările B2B. Astăzi aș vrea să îți prezint alte 3 metode eficiente de...
În contextul majorității proceselor de vânzare B2B, este dificil de subliniat importanța generării de potențialu clienți B2B. Fiecare tranzacție care se poate încheia începe aici și cât de bine o...
În calitate de reprezentant de vânzări, trebuie să parcurgi o linie fină între deservirea intereselor companiei tale și asistarea potențialului tău în găsirea unei soluții care să funcționeze pentru...
Procesul de angajare a unor experți sau specialiști din afara companiei pentru a finaliza anumite sarcini care sunt de obicei realizate intern se numește externalizare. Dacă nu aveți buget pentru a...
În articolul precedent am explicat pe scurt despre ce înseamnă un funnel de vânzări și importanța acestuia în strategia de vânzări a unei companii. În continuare, aș vrea să îți prezint în amănunt...
Un funnel sau o pâlnie de vânzări este o metaforă a numeroșilor pași din procesul de luare a deciziilor unui client. Deși vânzările folosesc o astfel de pâlnire pentru a-și aborda sarcina,...
Ai participat la un târg expo din industria în care activezi cu un stand expozitional și aștepți să înceapă clienții să te sune singuri? Nu te poți baza pe alții să facă toată munca pentru tine. De...