Participarea la un eveniment expozițional poate fi o oportunitate valoroasă de a aduna lead-uri calificate și de a-ți promova afacerea. Cu toate acestea, succesul nu se oprește la standul...
Participarea la expoziții și târguri este o oportunitate valoroasă pentru afaceri de a-și prezenta produsele și serviciile în fața unui public relevant. Cu toate acestea, succesul unei astfel de...
În lumea vânzărilor, abordarea pe care o alegi poate avea un impact semnificativ asupra succesului tău. În timp ce tactici tradiționale agresive pot aduce rezultate rapide, abordarea mai subtilă și...
În ultimul articol de blog am prezentat 3 metode eficiente pe care trebuie să le pui în aplicare pentru a genera lead-uri în vânzările B2B. Astăzi aș vrea să îți prezint alte 3 metode eficiente de...
În contextul majorității proceselor de vânzare B2B, este dificil de subliniat importanța generării de potențialu clienți B2B. Fiecare tranzacție care se poate încheia începe aici și cât de bine o...
În calitate de reprezentant de vânzări, trebuie să parcurgi o linie fină între deservirea intereselor companiei tale și asistarea potențialului tău în găsirea unei soluții care să funcționeze pentru...
Procesul de angajare a unor experți sau specialiști din afara companiei pentru a finaliza anumite sarcini care sunt de obicei realizate intern se numește externalizare. Dacă nu aveți buget pentru a...
În articolul precedent am explicat pe scurt despre ce înseamnă un funnel de vânzări și importanța acestuia în strategia de vânzări a unei companii. În continuare, aș vrea să îți prezint în amănunt...
Un funnel sau o pâlnie de vânzări este o metaforă a numeroșilor pași din procesul de luare a deciziilor unui client. Deși vânzările folosesc o astfel de pâlnire pentru a-și aborda sarcina,...
Ai participat la un târg expo din industria în care activezi cu un stand expozitional și aștepți să înceapă clienții să te sune singuri? Nu te poți baza pe alții să facă toată munca pentru tine. De...
2023 aduce propriile lui probleme și schimbări speciale, iar mediul de vânzări nu este imun la aceste modificări. Ar putea fi destul de util să anticipăm aceste schimbări devreme, deoarece vânzările...
Emailurile de follow-up te pot ajuta să intri în legătură cu potențialii clienți. Aceste e-mailuri ar trebui să aibă, de asemenea, o notă personală. În plus, sunt cruciale pentru întrega ta...
Este posibil să nu te conectezi imediat cu un cumpărător. Asta nu înseamnă că trebuie să renunți! Încearcă aceste două idei pentru a avea o conexiune mai puternică și pentru a avea o discuție mai...
Cum aduc mai multe vanzari? Este o întrebare frecventă în rândul agentilor de vanzari. Ce trebuie să fac pentru a aduce cat mai multe leaduri? Trebuie să închid mai multe oferte! Nu aceasta este una...
În ultimul articol am vorbit despre primele 5 metode pe care le poți pune în aplicare pentru a depăși o criză în vânzări. Astăzi aș vrea să îți prezint alte 5 metode eficiente, care sper să îți fie...
O scădere a vânzărilor te poate face să te îndoiești de abilitățile tale sau, mai rău, de întreaga ta carieră sau business. Scăderile vânzărilor sunt spirale vicioase în care apar discuții teribile,...
Povesteam în ultimul articol despre câteva tactici legate de scrierea unui email de care să ții cont în așa fel încât să lași o impresie bună potențialilor clienți. Astăzi aș vrea să îți mai...
Când trimiți un e-mail unui client, partener de afaceri, coleg, manager sau prieten, există câteva standarde de etichetă care ar trebui respectate. Te ajută să eviți neînțelegerile și erorile care ar...
Te uiți vreodată la calendarul tău și te gândești: „Mi-aș dori să am mai multe leaduri programate in calendarul meu”? Aceasta este una dintrele cele mai frecvente probleme pe care o au astăzi agenții...
Majoritatea companiilor angajează agenți de vânzări extrovertiți. Dar odată ce au terminat conversația cu un potențial client și vine momentul trimiterii unui email de vânzare, lucrurile sunt mai...
Acest site foloseste cookies pentru a va oferi functionalitatea dorita. Navigand in continuare, sunteti de acord cu Politica de cookies si cu plasarea de cookies, cu scopul de a va oferi o experienta imbunatatita.