În ultimul articol de blog am prezentat 3 metode eficiente pe care trebuie să le pui în aplicare pentru a genera lead-uri în vânzările B2B. Astăzi aș vrea să îți prezint alte 3 metode eficiente de a atrage cât mai multe lead-uri în industria B2B.
1. Folosește-te de grupurile de LinkedIn
Grupurile LinkedIn care sunt relevante pentru industria ta îți oferă șanse excepționale de a interacționa cu potențialii clienți într-un mod util. Poți descoperi un flux regulat de potențiali clienți dacă rămâi activ în aceste forumuri, răspunzând la întrebările membrilor, împărtășindu-ți cunoștințele, oferind informații benefice și căutând modalități suplimentare de a adăuga valoare pentru utilizatori.
Construirea de relații înainte de comunicarea cu un potențial client este un alt beneficiu al acestei abordări. Îți permite să atragi membrii grupului la un nivel mai personal și să te poziționezi ca o figură de autoritate. Convingerea potențialilor clienți că produsul tău merită atenția lor serioasă este o componentă cheie a prospectării B2B de succes. Poți accelera acest proces dacă investești în a-ți stabili o reputație în grupurile LinkedIn care sunt relevante pentru afacerea ta.
2. Personalizează-ți discursul
Abordarea clienților cu care nu ai avut interacțiuni până acum nu ar trebui să fie impersonală. Un email de prospectare trimis în mod generic către "cine ar putea fi interesat" sau "domnule sau doamnă" are mai multe șanse să fie ignorat decât unul personalizat. Atunci când trimiți un email unui potențial client, includ mereu numele lor complet; această practică este susținută de multe instrumente de automatizare a emailului.
În plus, încearcă să incluzi o abordare personală în conținutul emailului către ținta ta. Acest lucru poate fi realizat prin menționarea unei conexiuni pe care o aveți amândoi, felicitându-i pentru un premiu pe care afacerea sa l-ar fi putut câștiga, lăudându-i pentru o rundă de strângere de fonduri de succes, apreciind un conținut pe care l-au publicat sau oferindu-le conținut referitor la ceva ce au downloadat recent de pe site-ul tău.
3. Încurajează recomandările
Un sondaj recent realizat de HubSpot, la care au participat peste 1.000 de profesioniști în vânzări, a relevat că 66% dintre vânzători consideră că recomandările de la clienții actuali oferă cele mai bune oportunități. Prospecții de înaltă calitate facilitează de obicei o prospectare B2B mai simplă și mai eficientă. Potențialii clienți au mai multe șanse să aibă încredere în alți potențiali clienți decât în vânzători care încearcă să le vândă ceva.
Potențialii clienți pe care îi generează sunt mai receptivi și mai curioși decât alții datorită familiarității, înțelegerii și lipsei de interes personal din spatele recomandărilor clienților. Cu toate acestea, recomandările nu apar pur și simplu; trebuie să le oferi clienților un motiv bun să le spună prietenilor, colegilor sau altor persoane din domeniul tău despre produsul tău. Oferirea de produse remarcabile și susținerea lor printr-un serviciu de asistență clienți de primă clasă este de obicei punctul de plecare.
Comentarii