Cum aduc mai multe vanzari? Este o întrebare frecventă în rândul agentilor de vanzari. Ce trebuie să fac pentru a aduce cat mai multe leaduri? Trebuie să închid mai multe oferte! Nu aceasta este una...
Pentru o bună participare în cadrul unui târg expozițional, poți alege unul dintre cele trei tipuri de obiective propuse de noi. Obiectivele măsurabile te vor ajuta să evaluezi mult mai ușor...
Poți găsi multe idei despre designul standurilor expoziționale participând la diferite tipuri de expoziții, participând la evenimente comerciale și consultându-te cu alți antreprenori, clienți sau...
Expozițiile sau târgurile expoziționale sunt similare cu primele întâlniri sau interviurile de angajare. În acest articol îți prezentăm câteva sfaturi pentru expozanți pentru o participare mai...
În ultimul articol am vorbit despre primele 5 metode pe care le poți pune în aplicare pentru a depăși o criză în vânzări. Astăzi aș vrea să îți prezint alte 5 metode eficiente, care sper să îți fie...
O scădere a vânzărilor te poate face să te îndoiești de abilitățile tale sau, mai rău, de întreaga ta carieră sau business. Scăderile vânzărilor sunt spirale vicioase în care apar discuții teribile,...
Povesteam în ultimul articol despre câteva tactici legate de scrierea unui email de care să ții cont în așa fel încât să lași o impresie bună potențialilor clienți. Astăzi aș vrea să îți mai...
Când trimiți un e-mail unui client, partener de afaceri, coleg, manager sau prieten, există câteva standarde de etichetă care ar trebui respectate. Te ajută să eviți neînțelegerile și erorile care ar...
Te uiți vreodată la calendarul tău și te gândești: „Mi-aș dori să am mai multe leaduri programate in calendarul meu”? Aceasta este una dintrele cele mai frecvente probleme pe care o au astăzi agenții...
Expoziții. Pentru multă vreme au fost o sursă bună pentru afacerile la început de drum. O punte de oportunitate pentru generarea de leaduri și generarea de date. Dar câți dintre noi nu au simțit o...
Majoritatea companiilor angajează agenți de vânzări extrovertiți. Dar odată ce au terminat conversația cu un potențial client și vine momentul trimiterii unui email de vânzare, lucrurile sunt mai...
Contactarea clienților potențiali pentru prima oară prin e-mail poate fi intimidant la început. Acela e momentul in care apar intrebările – mesajul tău va rezona cu oamenii cu care vrei să începi o...
Pentru a obține o imagine mai clară a ceea ce ne rezervă viitorul într-o perioadă de atât de multă incertitudine, am pregătit un articol de blog unde îți prezint câteva predicții pe care...
Probabil că deja știi asta, dar pentru a-i determina pe oameni să-ți cumpere produsele sau serviciile, e nevoie ca ceea ce vinzi să le rezolve o problemă. Trebuie să vinzi soluția prin înțelegerea...
Imaginează-ți că ești un client/lead care lucrează cu doi agenți de vânzări, de la companii concurente, în același timp și îți dorești să achiziționezi un pop up textil : unul folosește tactici de...
Cât de importantă este grafica standului tău expo? Ei bine, dacă grafica standului tău este eficientă, există șanse mult mai mare de a genera leaduri. Dar dacă graficile tale nu respectă anumite...
Dacă ai decis să participi la un târg expozițional, folosirea sistemelor expoziționale, precum pop up textil sau steag textil, sunt esentiale. Designul grafic al acestor sisteme este, de asemenea,...
Nu e ușor să te faci remarcat în cadrul unui târg expozițional. De obicei jucătorii mari din piață reușesc să acapareze atenția tuturor vizitatorilor cu standuri expozitionale uriașe. Dar asta nu...
O experiență bună și pozitivă a clienților este esențială pentru succesul afacerii tale, deoarece un client mulțumit se poate transforma ușor într-un client loial, care ulterior te poate ajuta să...
În ultimul articol de blog îți prezentam câteva alternative virtuale prin care poți atrage leaduri. Pentru că târgurile expoziționale au avut de suferit din cauza pandemiei, e nevoie de alternative...