Articolele Promoționale din Cadrul Expozițiilor

Unul dintre principalele aspecte de îngrijorare atunci când vorbim despre concursuri sau tombole este riscul ca multe dintre cadourile primite să ajungă la gunoi înainte ca evenimentul să se încheie. Cum poți adapta strategia de oferte pentru a satisface nevoile publicului tău?

Găsirea produselor promoționale potrivite pentru vizitatorii standului tău expozițional este foarte importantă. Aceasta se datorează faptului că aproape 80% dintre cadouri sunt practic inutile, în timp ce doar 20% te ajută să-ți atingi obiectivele. Astfel, în 2020, ultimul an pentru care există statistici, aproximativ 20 de miliarde de dolari în produse promoționale au fost distribuite, iar aproximativ 16 miliarde de dolari au fost risipiți.

Există o serie de măsuri pe care le poți lua pentru a te asigura că promoțiile tale se încadrează în acele 20% care te vor ajuta să-ți atingi obiectivele. În primul rând, optează pentru calitate în loc de cantitate. Evită o abordare de tip „cu cât mai multe cu atât mai bine”, în care oferi gratuit lucruri ieftine și de calitate scăzută. Prea mulți expozanți încearcă să atragă toată lumea de pe stand și nu publicul lor specific, ceea ce își diluează semnificativ returnarea investiției și a obiectivelor. O tactică mai bună este să te concentrezi pe cadouri cu o valoare percepută mai mare, alese special cu publicul tău țintă în minte.

Următorul pas este să te concentrezi pe locurile de unde vin participanții și modul în care ajung la eveniment. Dacă este un eveniment local sau regional la care mulți conduc, ai putea opta pentru articole mai mari, care pot fi ușor duse acasă, cum ar fi vesela sau un sac de sport mai mare. Dacă, pe de altă parte, este un eveniment național la care oamenii vin și pleacă cu avionul, ar trebui să iei în considerare articole mai mici, mai ușor de împachetat. Un cadou care funcționează bine în general este o lanternă subțire cu LED sau un panou cu becuri pe plăci (COB). Becurile COB sunt extrem de luminoase, simple de împachetat și, mai presus de toate, utile, mai ales în cazul unei căderi de curent, care în zilele noastre este o preocupare obișnuită în întreaga țară. Alternativ, pentru evenimentele naționale, dacă dorești cu adevărat să oferi articole mai mari, le poți trimite destinatarilor în loc să-i obligi să le transporte acasă sau, mai rău, să le lase în camera de hotel. Gândește-te doar la risipa potențială dacă doar o treime dintre destinatari au doar bagaje de mână și trebuie să renunțe la setul tău de cuțite de lux.

O altă considerație este focusul expoziției în sine. Este auto, alimentară și de băuturi sau de construcții? Să spunem că este o expoziție medicală. Acesta este un exemplu în care tipul expoziției primează asupra tuturor celorlalte factori din cauza regulilor stricte care guvernează produsele promoționale oferite profesioniștilor din domeniul sănătății și care în general limitează expozanții la articole mai puțin de 10 dolari și educative. Dată fiind această restricție, aș recomanda articole precum stilouri cu bannere personalizate, care, așa cum sugerează numele, au un mic banner pe care îl scoți din lateral pe care poți imprima informații educative. Sunt practice, ușoare și pot fi ușor introduse într-un buzunar de palton sau într-o geantă.

Apoi, schimbă-ți accentul către demografia și psihografia publicului tău țintă. Pentru prima categorie, ia în considerare caracteristici precum genul, vârsta, educația și titlul de muncă pentru a înțelege cine sunt aceștia. Pentru cea din urmă, reflectează asupra criteriilor lor psihologice, inclusiv atitudinile, aspirațiile, valorile, opiniile și interesele. Un sfat bun este să folosești trei până la cinci demografii și psihografii atunci când alegi produsul promoțional cel mai strategic posibil. De ce trei până la cinci? Ei bine, poate că ai o audiență care este în proporție de 70% femei. Ai putea să oferi rujuri personalizate, de exemplu, dar prin selectarea unui singur atribut, chiar și unul major - genul - ai putea elimina o parte semnificativă din audiența ta. Luând în considerare mai multe caracteristici ar trebui să te îndrume spre un produs promoțional relevant pentru majoritatea publicului tău.

Să îți dau câteva exemple practice din experiența mea. Să zicem că expui la o expoziție de construcții, iar demografia publicului tău țintă se îndreaptă spre aceste caracteristici: bărbați, între 40 și 60 de ani, antreprenori independenți. Din punct de vedere psihografic, le plac lucrurile practice, sunt foarte dornici să pună mâna pe lucruri și preferă unelte de calitate profesională pe care le pot folosi în muncă sau în viața personală. Deoarece ar putea să alerge de la un șantier la altul, articolele precum metrurile vin în minte ca fiind cadouri practice și atrăgătoare. Cu toate acestea, nu poate fi vorba despre un metru de plastic ieftin de 2 dolari - trebuie să fie la înălțime. Pentru a face o impresie asupra acestui tip de participant, alege o versiune de înaltă calitate a unei unelte de zi cu zi pe care probabil că o au nevoie, cum ar fi un metru de la DeWalt Tough Series. Acesta este un exemplu în care cantitatea mai mică și calitatea mai mare devin cheia strategiei tale de oferte. Un alt instrument care ar avea un apel considerabil pentru cineva la o expoziție de arhitectură, design sau construcție ar fi o riglă de desen, o riglă specializată pentru desen și măsurarea planurilor.

Acum, dacă piața ta țintă este formată din directori de resurse umane, care tind să fie femei, între 25 și 40 de ani, și împărtășesc scopul de a crea medii de muncă sigure și prietenoase, atunci ar trebui să iei în considerare articole care sunt utile în viața de birou de zi cu zi. Un pahar termos din oțel inoxidabil sigilat cu vid ar fi un companion constant, deoarece își iau băutura preferată la serviciu știind că va rămâne rece sau caldă ore în șir. Având acel pahar termos cu ei în fiecare zi le-ar oferi un sentiment de confort și continuitate în mediul de birou.

Cu toate acestea, dacă vizezi un grup demografic similar la o expoziție medicală pentru profesioniștii non-medici, profilul psihografic se schimbă în unul mai orientat către familie, copii și vârstnici. În acest caz, o geantă cu compartimente de organizare și fermoar ar fi o alegere bună și probabil ar fi preferată mult timp după încheierea expoziției.

Odată ce te-ai decis asupra ofertei potrivite, există aspecte practice de luat în considerare, indiferent ce cadou ai alege. Primul este identificarea companiei tale pe orice element oferi gratuit. Există mai multe modalități de a face acest lucru, inclusiv logouri, slogane, adrese URL și coduri QR. Toate acestea sunt posibilități bune, dar există situații în care una este preferabilă, sau chiar necesară, față de alta. De exemplu, cantitatea de spațiu disponibil poate dicta care va fi cea mai bună imprimare. Logourile uneori nu se tipăresc bine în spații mici, deci dacă acest lucru nu funcționează pentru obiectul tău, fii pregătit să folosești una dintre identificările alternative menționate mai sus, cum ar fi adresa ta URL. În plus față de faptul că este mai ușor de tipărit pe majoritatea obiectelor decât un logo, oferă destinatarilor o amintire despre cine le-a oferit și cum să te contacteze. În mod similar, un cod QR oferă multe dintre aceleași beneficii ca și un URL, cum ar fi direcționarea directă a oamenilor către o parte dorită a site-ului tău web, de exemplu, o înscriere la newsletter, o pagină de produs specific sau un testimonial al clienților. Deoarece majoritatea camerelor de smartphone pot citi aceste coduri fără a avea nevoie de o aplicație separată, acestea au devenit o modalitate utilă de a-ți promova ofertele.

Desigur, există câteva precauții. În primul rând, dimensiunea contează. Multe camere au dificultăți în a citi codurile mai mici de 2 cm. În plus, suprafețele curbe și lucioase sunt mai predispuse la "răspândirea" cer nelei, ceea ce poate face un cod QR ilegibil. Sfatul meu este să testezi codul QR pe un eșantion înainte de a-l trimite la producție.

Te-a ajutat acest articol de blog? Nu uita să verifici și celelalte articole disponibile pe blogul Formtex.

Comentarii