Participarea la expoziții și târguri comerciale poate fi un pas semnificativ în dezvoltarea afacerii tale. Aceste evenimente oferă o oportunitate unică de a face cunoscut brandul tău, de a-ți...
Cu siguranță ai auzit expresia "Prima impresie contează." Ei bine, în lumea expozițiilor comerciale , prima impresie nu doar că contează, dar poate face diferența dintre un eveniment de succes și...
În lumea vânzărilor, abordarea pe care o alegi poate avea un impact semnificativ asupra succesului tău. În timp ce tactici tradiționale agresive pot aduce rezultate rapide, abordarea mai subtilă și...
Târgurile expoziționale reprezintă o oportunitate unică pentru companii de a interacționa direct cu potențialii clienți, de a-și promova produsele și serviciile, și de a-și consolida brandul. Cu...
În ultimul articol de blog am prezentat 3 metode eficiente pe care trebuie să le pui în aplicare pentru a genera lead-uri în vânzările B2B. Astăzi aș vrea să îți prezint alte 3 metode eficiente de...
În contextul majorității proceselor de vânzare B2B, este dificil de subliniat importanța generării de potențialu clienți B2B. Fiecare tranzacție care se poate încheia începe aici și cât de bine o...
Expozițiile sunt o modalitate fantastică de a genera clienți noi, parteneri de afaceri, dar si pentru a vedea competiția pentru bunurile, serviciile și brandul tău. Pentru a preveni pierderea...
În calitate de reprezentant de vânzări, trebuie să parcurgi o linie fină între deservirea intereselor companiei tale și asistarea potențialului tău în găsirea unei soluții care să funcționeze pentru...
Procesul de angajare a unor experți sau specialiști din afara companiei pentru a finaliza anumite sarcini care sunt de obicei realizate intern se numește externalizare. Dacă nu aveți buget pentru a...
În articolul precedent am explicat pe scurt despre ce înseamnă un funnel de vânzări și importanța acestuia în strategia de vânzări a unei companii. În continuare, aș vrea să îți prezint în amănunt...
Un funnel sau o pâlnie de vânzări este o metaforă a numeroșilor pași din procesul de luare a deciziilor unui client. Deși vânzările folosesc o astfel de pâlnire pentru a-și aborda sarcina,...
Un stand expozițional este un sistem expozițional crucial care ajută la prezentarea produselor și serviciilor furnizate de diverse companii. Aceste standuri expoziționale sunt folosite pentru a...
Ai participat la un târg expo din industria în care activezi cu un stand expozitional și aștepți să înceapă clienții să te sune singuri? Nu te poți baza pe alții să facă toată munca pentru tine. De...
2023 aduce propriile lui probleme și schimbări speciale, iar mediul de vânzări nu este imun la aceste modificări. Ar putea fi destul de util să anticipăm aceste schimbări devreme, deoarece vânzările...
Evenimentele de business, precum târgurile și expozițiile, reprezintă o oportunitate excelentă pentru a-ți face cunoscută afacerea și a intra în contact cu potențiali clienți. Cu toate acestea,...
În antreprenoriat vor fi întotdeauna dificultăți de trecut. Pentru a depăși aceste obstacole și a-ți finaliza proiectul, totuși, poate dura luni sau chiar ani, în funcție de planul companiei tale....
Emailurile de follow-up te pot ajuta să intri în legătură cu potențialii clienți. Aceste e-mailuri ar trebui să aibă, de asemenea, o notă personală. În plus, sunt cruciale pentru întrega ta...
Este posibil să nu te conectezi imediat cu un cumpărător. Asta nu înseamnă că trebuie să renunți! Încearcă aceste două idei pentru a avea o conexiune mai puternică și pentru a avea o discuție mai...
Componenta fascinantă și dificilă a marketingului pentru un târg expozițional este proiectarea standurilor expoziționale și crearea design-ului acestuia. Păstrează un design simplu și ai în vedere...
Este esențial să evaluezi cu atenție bugetul dacă participi pentru prima oară la o expoziție comercială sau dacă ai participat la mai multe în trecut. În special dacă dorești să te incadrezi într-un...