O scădere a vânzărilor te poate face să te îndoiești de abilitățile tale sau, mai rău, de întreaga ta carieră sau business. Scăderile vânzărilor sunt spirale vicioase în care apar discuții teribile, dezamăgiri și respingeri și pot fi deosebit de dificil de depășit după o lună sau un trimestru bun. Dar fii sigur că există o luminiță la capătul tunelului.
1. Verifică studiile de caz și poveștile de succes
Nimic nu te poate motiva mai mult decât să-ți amintești poveștile de succes care au apărut datorită produsului sau serviciilor tale. Privind studiile de caz și poveștile de succes ale clienților te-ar putea ajuta să te motivezi. Examinează numeroasele moduri în care soluția companiei tale i-a ajutat pe clienți și notați tot ceea ce clienții au remarcat și care iese în evidență.
Acest lucru nu numai că te va ajuta să reaprinzi motivația în timpul unei scăderi a vânzărilor, dar poate, de asemenea, să declanșeze un nou concept despre cum să comercializezi soluția pentru potențialii clienți.
2. Inspiră-te de la liderii în domeniu
Oamenii de vânzări de top sunt acolo dintr-un motiv, dar chiar și cei mai experimentați directori de vânzări pot experimenta o scădere a vânzărilor din când în când.
Dacă nu vei putea să te redresezi singur, cauta inspirație și sfaturi de la agenți de vânzări extraordinari din domeniul tău. Ascultă un podcast de vânzări, vizualizează videoclipuri pe YouTube sau citește articole de blog inspiraționale.
3. Acceptă faptul că această scădere va trece
Nimic, mai ales temutul declin, nu poate să dureze pentru totdeauna. Acceptă faptul că îți vei reveni la normal astăzi, săptămâna aceasta sau luna aceasta și vei fi deja pe drumul cel bun. Reține și faptul că ai fost angajat cu un motiv.
Firma ta și-a dat seama că vei fi o parte valoroasă a echipei lor. Ți-ai câștigat pe merit jobul. Acum ia telefonul și începe să vinzi!
4. Găsește zonele care pot fi îmbunătățite
Poate că tactica ta de vânzări prin telefon este extraordinară, dar atunci când trebuie să te întâlnești față în față cu un client lucrurile nu mai sunt așa grozave. Sau poate ești uimitor în a genera clienți potențiali, dar nu reușești să aduci nicio vânzare. Nu toată lumea poate fi grozavă în orice în ceea ce privește vânzările, dar îți poți îmbunătăți întotdeauna domeniile care îți afectează tranzacțiile.
Caută asistență de la cineva din echipa ta care este specializat în activitatea în care ai nevoie de asistență, fie că este vorba de apeluri, prezentări sau livrarea unui demo. Nu există o oportunitate mai bună de a-ți dezvolta talentele de vânzări decât atunci când te confrunți cu o scădere a vânzărilor.
5. Ia o pauză
Scăderile vânzărilor se pot simți mai descurajatoare cu cât durează mai mult, iar asta uneori poate avea un impact asupra motivației tale de zi cu zi. Ia o pauză dacă ai o zi sau o săptămână dificilă pe fondul unei scăderi a vânzărilor.
Ia un prânz lung, mergi la o plimbare sau fă altceva care te va ajuta să îți limpezești gândurile pentru o oră sau două. O minte mai liberă ar putea face loc pentru gânduri noi sau poate inspira o abordare diferită.
Dacă îți dorești promovarea produselor tale într-un mod eficient în cadrul unui târg expozițional, nu ezita să contactezi Formtex.