Un stand expozițional este un sistem expozițional crucial care ajută la prezentarea produselor și serviciilor furnizate de diverse companii. Aceste standuri expoziționale sunt folosite pentru a...
Ai participat la un târg expo din industria în care activezi cu un stand expozitional și aștepți să înceapă clienții să te sune singuri? Nu te poți baza pe alții să facă toată munca pentru tine. De...
Evenimentele de business, precum târgurile și expozițiile, reprezintă o oportunitate excelentă pentru a-ți face cunoscută afacerea și a intra în contact cu potențiali clienți. Cu toate acestea,...
Componenta fascinantă și dificilă a marketingului pentru un târg expozițional este proiectarea standurilor expoziționale și crearea design-ului acestuia. Păstrează un design simplu și ai în vedere...
Pentru o bună participare în cadrul unui târg expozițional, poți alege unul dintre cele trei tipuri de obiective propuse de noi. Obiectivele măsurabile te vor ajuta să evaluezi mult mai ușor...
Poți găsi multe idei despre designul standurilor expoziționale participând la diferite tipuri de expoziții, participând la evenimente comerciale și consultându-te cu alți antreprenori, clienți sau...
Expozițiile sau târgurile expoziționale sunt similare cu primele întâlniri sau interviurile de angajare. În acest articol îți prezentăm câteva sfaturi pentru expozanți pentru o participare mai...
Expoziții. Pentru multă vreme au fost o sursă bună pentru afacerile la început de drum. O punte de oportunitate pentru generarea de leaduri și generarea de date. Dar câți dintre noi nu au simțit o...
Pentru a obține o imagine mai clară a ceea ce ne rezervă viitorul într-o perioadă de atât de multă incertitudine, am pregătit un articol de blog unde îți prezint câteva predicții pe care...
Cât de importantă este grafica standului tău expo? Ei bine, dacă grafica standului tău este eficientă, există șanse mult mai mare de a genera leaduri. Dar dacă graficile tale nu respectă anumite...
Dacă ai decis să participi la un târg expozițional, folosirea sistemelor expoziționale, precum pop up textil sau steag textil, sunt esentiale. Designul grafic al acestor sisteme este, de asemenea,...
Nu e ușor să te faci remarcat în cadrul unui târg expozițional. De obicei jucătorii mari din piață reușesc să acapareze atenția tuturor vizitatorilor cu standuri expozitionale uriașe. Dar asta nu...
În ultimul articol de blog îți prezentam câteva alternative virtuale prin care poți atrage leaduri. Pentru că târgurile expoziționale au avut de suferit din cauza pandemiei, e nevoie de alternative...
Indiferent dacă ești specializat în vânzări interne sau ești un profesionist în vânzări pe teren, probabil că ai obținut un lead sau două la un eveniment sau expoziție comercială la un moment dat în...
Pregătirea pentru un târg expozițional nu începe cu o lună înainte. Nici cu două luni înainte. De fapt, poate dura de la șase luni până la un an de planificare pentru a o face corect. Marketingul în...
1. Vinde o experiență, nu un produs
Majoritatea oamenilor prețuiesc experiențele legate de bunurile materiale. De ce? Pentru că suntem suma experiențelor noastre, astfel încât acestea sunt...
Cu siguranță că nu există o locație perfectă a standului expo, dar ce pot face pentru a mă asigura că aleg cel mai potrivit loc pentru a-mi prezenta produsele/serviciile?
Totul, de la expozanții...
Impactul COVID-19 asupra industriei evenimentelor a fost extrem de puternic, în special dacă vorbim de evenimentele offline. În timp ce unii dintre organizatori au învățat să elaboreze evenimente...
Fie că bugetul tău este de 1000 euro sau 50.000 euro, participarea la un târg expozițional presupune un efort considerabil. Este nevoie sa iei sute de decizii referitoare la imagine, staff,...
În articolul anterior discutam despre principalele metode prin care poți profita la maxim de un buget mic pentru participarea la un târg expozițional. În articolul de astăzi îți prezint și alte...