Tehnologia poate fi un instrument de marketing extrem de valoros. Cu toate acestea, există câteva lucruri pe care le poți face pentru a-i îmbunătăți eficiența. Îți prezint 8 modalități simple prin care poți integra tehnologia în interacțiunile cu vizitatorii unui târg expozițional.
1. Analizează-ți audiența. Întâi de toate, verifică demograficele și preferințele audienței tale și îmbină mijloacele tehnologice, tacticile și mesajele potrivite acesteia. De exemplu, dacă publicul tău țintă este alcătuit în mare parte din persoane de vârsta a doua-a treia, nu are niciun sens să pierzi resurse valoroase pentru interacțiuni pe social media. Această audiență ar fi, cu siguranță, mai interesată de tehnologia care prezintă mesaje legate de statistici și date, decât de afirmații ce prezintă beneficii generale.
2. Digitizează panoul de localizare. Expozanții folosesc de cele mai multe ori firme luminoase sau bannere pentru a-i ajuta pe vizitatori să îi localizeze. Dacă plănuiești să refaci panoul și să te ocupi de amenajarea standului expozițional, de ce să nu îi crești eficența folosind un display multimedia de orice fel? Un panou LED ce afișează un produs sau un video al companiei va ieși mult mai mult în evidența decât un banner static. Poți inclusiv atașa un ecran media de o semiarcadă precum ce de aici.
3. Încurajează participarea. Mulți expozanți cred că este suficient să susțină participarea vizitatorilor. Cu toate acestea, oamenii nu vor duce la capăt o sarcină fără să fie încurajați. Așa că dacă vrei ca participanții să completeze un chestionar sau să vadă un video, organizează o tombolă sau un concurs cu premii. Poate fi suficient să oferi o discuție cu un expert în domeniu pentru a le atrage atenția. Ideea de ansamblu este că e nevoie să le oferi ceva valoros vizitatorilor în așa fel încât ei să îți ofere ceva valoros la rândul lor.
4. Schimbă broșurile clasice cu cele digitale. Mulți manageri de expoziții știu că atunci când compari broșurile tipărite cu cele digitale, efortul este cu mult mai mic. Avantajul celor electronice este că informația poate fi modificată rapid, mult mai ieftin de distribuit și mult mai prietenoasă cu Natura. În plus, un newsletter îți permite să aflii cine a deschis mailul, cine a văzut întreaga broșură, cine a interacționat cu ea, în așa fel încât să acționezi în consecință mai departe. Dacă nu ai luat încă această decizie, acum e momentul.
5. Învață-ți staff-ul să fie atent la interacțiunea clienților. De multe ori, expozanții petrec mult timp să-și planifice bugetul, să achiziționeze diferite gadget-uri sau tehnologii cu care să își impresioneze vizitatorii standului, dar nu pot acorda câteva minute să își pregătească staff-ul despre cum să interacționeze cu audiența de la stand, ce să le prezinte și cum. De exemplu, fii atent la cine se oprește asupra standului tău, cât trebuie să aștepte până să vorbească cu cineva și cât de ușor le este să interacționeze cu tehnologiile prezente acolo.
6. Păstrează simplitatea. Indiferent de ceea ce îți dorești să aduci nou la standul tău în materie de tehnologii, întodeauna încearcă să faci lucrurile cât mai simple. Timpul oamenilor este valoros. Dacă întreaga experiență la standul tău durează mult, audiența își va pierde în scurt timp interesul.
7. Cere oferte de preț în mod regulat. Fiecare invenție nouă în domeniul tehnologiei le face inevitabil pe cele mai vechi să se ieftinească. Asta înseamnă că ceva ce considerai a fi mult prea scump acum câțiva ani, acum s-ar putea să ți se pară accetabile ca preț. Cere în permanență prețuri de la furnizori.
8. Alege vendorii care sunt în pas cu noile tehnologii. Managerii companiilor participante la expoziții sunt responsabili pentru nenumărate task-uri și cu toate că majoritatea sunt la curent cu ultimele noutăți, nimeni nu se așteaptă ca aceștia să știe tot. Aceasta ar fi mai degrabă o treabă pentru furnizori și vendori- să fie în permanență la curent cu ultimele noutăți tehnologice.
Comentarii