Produsele destinate participării la expoziții și alte evenimente de prezentare s-au diversificat constant. În ziua de astăzi dacă ai în gând un asemenea proiect ai la dispoziție o gamă largă de opțiuni – de la sisteme expoziționale simple (roll-up, pop-up) până la standuri expoziționale unice cu un preț ridicat și fără a putea să le refolosești. Undeva la mijlocul acestei game de produse se situează standurile expoziționale modulare. Acestea sunt realizate din elemente individuale dar care se pot integra pentru un rezultat final omogen. Avantajul este că în cazul în care participi la mai multe evenimente și dispui de spatii cu suprafețe diferite acest tip de stand expozițional se poate reconfigura pentru a se adapta nevoilor tale. De asemenea, vei putea să folosești elemente independente din standul modular pentru a comunica în cadrul unei prezentări sau a altor tipuri de evenimente(de exemplu poți folosi un perete drept FormTex din standul tău ca un background la o prezentare).
Iată câteva lucruri de care trebuie să ții cont când alegi standul expozițional modular:
Module – deși inclusiv pereții unui stand expozițional modular se pot redimensiona va fi mult mai ușor și mai economic daca vei gândi din start posibile configurații pentru standul tău modular. De exemplu dacă vei participa la o expoziție și ai de realizat un perete de 9 metri ai putea să iei în calcul să îl realizezi din 3 pereți de 3 metri conectați. Astfel vei avea foarte ușor opțiunea să reconfigurezi acest perete pentru a încadra perfect 3 laturi ale unui stand pătrat de 3x3m.
Multimedia – standurile modulare îți pot oferi și opțiunea să livrezi informație în format digital și să interacționezi cu vizitatorii – fie printr-o tableta, un display TV (opțional chiar cu touch screen) sau chiar proiectând imagini și video pe un perete al standului. Dacă dorești aceste opțiuni pentru standul tău este bine să discuți cu partenerul tău care te va ajuta cu producția pentru a vedea opțiunile pe care le pune la dispoziție din start. Lupa realizarea standului va fi mai grea integrarea unor asemenea produse fără a acoperi elementele de branding deja existente.
Coerența – acesta este unul din marile provocări în realizarea unui stand expozițional excepțional mai cu seamă în privința standurilor modulare. Pentru că vei putea să folosești elemente indecente te supui riscului ca standul tău să nu comunice o imagine unitară sau ca fluxul vizitatorilor prin stand să fie blocat. Pentru a putea să acoperi acest risc este important să lucrezi cu o companie cu experiență care să participe la realizarea viziunii tale în ce privește experienta vizitatorilor în stand.
Forme și dimensiuni – primele variante de standuri expoziționale modulare erau formate doar din pereți drepți – lucru care nu oferea acestui tip de stand o atractivitate suficient de mare. Folosirea unor elemente curbe precum capsula, snake, pin sau a unui perete wave va crește impactul vizual pe care îl va avea standul tău și te va ajuta să te diferențiezi de alți expozanți care folosesc de asemenea standuri modulare. De asemenea îți recomandăm ca măcar o parte din elemente să aibă o înălțime mai mare (3m) sau să folosești elemente hanging deasupra standului tău pentru a atrage oameni din zone mai îndepărtate ale halei către standul tău modular.
Repersonalizare – pe lângă reutilizarea în diferite configurații, repersonalizarea este unul din principalele motive pentru care clienții aleg standuri modulare. Pentru a beneficia la maxim de această opțiune gândește standul tău modular ca fiind format din elemente care comunică imaginea generală de brand pe de o parte și elemente care vorbesc despre produsele sau serviciile pe care vrei să le promovezi punctual de cealaltă. Astfel primele vor rămâne aceleași pe termen mai lung iar pe cele din urmă le vei putea repersonaliza cu ofertele și produsele noi pe care vrei să le scoți in fata. În felul acesta vei avea o eficiență maximă în utilizarea bugetului tău.
Dacă vei lua în considerare lucrurile menționate mai sus standul tău modular va fi un produs flexibil care te va ajuta în diferitele tale nevoi de comunicare și care va avea un efect considerabil asupra clienților tăi. Dacă ai nevoie de sfaturi sau sugestii nu ezita să ne contactezi.
Comentarii