Pentru o bună participare în cadrul unui târg expozițional, poți alege unul dintre cele trei tipuri de obiective propuse de noi. Obiectivele măsurabile te vor ajuta să evaluezi mult mai ușor progresul în urma participării, dar obiectivele intangibile contribuie și ele la nivelul general de succes obținut. Analizează fiecare obiectiv și idee în parte, și sper că vei reuși la final să îți setezi strategia corectă și obiectivele potrivite pentru tine și business-ul tău.
- Obiective ușor măsurabile
Aceste obiective se învârt în jurul datelor cantitative și al rentabilității investiției, sau mai simplu spus, pur și simplu a tot ceea ce poate fi cuantificat (de exemplu, aici pot fi incluse date precum: clienții potențiali câștigați, clienți potențiali cuantificabili, totalul vânzărilor). Stabilirea acestor obiective poate fi facută de către departamentul de marketing, pe baza cifrelor existente sau pe baza participării la alte târguri din trecut.
Câțiva KPI de care poți ține cont:
- În comparație cu clienții potențiali calificați, numărul total de leaduri
- Comparativ cu anii precedenți, au existat unele schimbări generale (creștere sau scădere în funcție de țintă)
- Generarea de vânzări (sume reale în RON sau euro)
- Construirea unei baze de date cu intenția de a le afișa vizitatorilor reclame ce vor ajuta la convertiarea acestora
- Obiective măsurabile
2. Obiective logistice
Acestea sunt obiective legate de comunicare care se concentrează pe ceea ce dorești să realizezi pe scena expoziției, cum ar fi atragerea atenției asupra standului tău expo sau asupra pop up-ului textil ales, atragerea mulțimilor și promovarea unui mediu plin de viață. De asemenea, aici trebuie luate decizii și referitor la dimensiunea standului și poziționarea acestuia în cadrul expoziției.
Câteva exemple aici ar fi:
- Creând un zgomot în jurul spectacolului, atât pentru standul expo, cât și în general
- Creșterea expunerii înainte de prezentare pentru afacerea și/sau brandul tău
- Implementarea procedurilor menite să genereze un flux de trafic ideal către expoziția dvs. sau către anumite regiuni din cadrul acestuia
- Vizarea anumitor categorii demografice cu un scop, cum ar fi atragerea atenției participanților la spectacol care nu erau prea educați anterior despre afacerea sau produsul dvs.
- Împărțirea anumitor bunuri sau servicii cu potențialii cumpărători
3. Obiective de comunicare
Acestea sunt obiective care afectează poziționarea brandului, identitatea și gradul de conștientizare. Felul în care brandul este poziționat și modul în care acest lucru se poate schimba în urma participării la conferință sau eveniment.
Exemple specifice sunt:
- Modificarea sau influențarea modului în care oamenii văd brandul sau compania
- Motivarea pentru care brandul tău este superior celui al concurenților tăi
- Promovarea de noi seturi de abilități, capacități și soluții
- Creșterea sau menținerea gradului de cunoaștere a brandului
- Îmbunătățiți sau corectați poziționarea brandului în piață
- Obiective de comunicare
Comentarii